heeeej

hej alla glada!
gick in pa min blogg har o tankte vafan skriver ingen till mig for?! sen insag jag att jag inte skrivit sjalv pa ett bra tag sa alla ar val forlatna helt enkelt! problemet ar att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva! jag har det hur bra som helst har, enda trakiga ar att vissa av dom som man verkligen borjat lara kanna ordentligt aker har ifran. o jag som har svarast i varlden med avsked blis sa ledsen. men jag hoppas pa o se dom igen!
sen har jag sprungit pa samma problem har som overallt annars i varlden. av nan konstig anledning sa vart vi an aker sa verkar alla alska o hana mig och skratta at mig.. hmm. sa vi har borjat tanka over vad jag gor for fel, men jag kan inte komma pa det! sa det sanna har skrivit pa hennes blogg tanker jag inte ens forklara for det ar inte det enda jag fatt hora har haha. ne men det ar kul o ha folk o javlas med tyckerjag allt!

snart kommer julen o kommer sakna min familj sa otroligt mkt da! kommer bli tufft faktiskt! o vem ska va tomte halla???? jaha nehe, vad skriver man da?? vi har det superbra, trivs sa jakla bra i denna stad! o med manniskorna har!

har om dan var vi o hoppa fran klippor, jag var for feg o radd for hajar, vet inte vad som hant med mig, gatt o blivit feg! men snart kanske jag vagar! vi har schyssta kort o filmer iaf! nu ska jag ga o kolla vad sannus gor.

puuuuss

o sa en sak, blaaaadha jag ar arg pa dig!!!! forsoker fa tag pa dig men det verkar ju va helt omojligt! ville bara snacka lite med min bladhlus! saknar dig o inte fatt ett livstecken fran dig pa ett bra tag nu! hor av diiiG!

Kommentarer
Postat av: Robban

Hej. Undrade bara hur det var med dig, du skriver ju aldrig till mig. Men, god jul på dig iallafall...

2008-12-17 @ 18:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0