Ikea!!!

oj oj oj har hander det grejor, nu har vi vart pa ikea!!! sanna kunde tyvarr inte folja med for hon jobbar ju jaaamt! men jag anders olle och linda akte till ikea! linda tyckte att vi svenskar blev galna nar vi antligen hittade hem, o kul var det! vi kopte kottbullar o pepparkakshur o glogg o julmust o knackebrod o marabouchoklaaad! kommer lagga upp kort sen oxa fran var dag dar!
sen fick vi for oss att nar man skulle ga in o ut ur bilen sa fick man bara ga genom bagageluckan, maste sett ganska kul ut nar 4pers krypte ut dar bak haha. anders korde garna ivag bilen oxa nar jag fortfarande hangde ut dar bak. men kul hade vi! i helgen var det riktigt kul oxa, vi hade ett riktigt grymt party nar alla dansade pa borden o biljardbordet oxa o hoppade sjong o skrek! det har hant mkt skoj nu pa sista tiden!
sen jobbar jag o star i, slutat pa resturangen o nu ar jag pa en trafabrik. oljar o har mig! dom skrattar lite at mig for att jag ar sa jakla klen men snart kanske jag bygger pa lite muskler oxa, vem vet!

o snart ar det jul, kanns inte alls sa.. oj vad jag kommer sakna familjen!!!! men det blir en upplevelse det har oxa!
jaha det var vala allt! alskar eeeeeer!

Kommentarer
Postat av: Beyonce

God jul vännen!

2008-12-23 @ 10:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0