jobba

idag ska jag jobba, antligen ar foten lite battre o nu ar det dags o dra in lite pengar till hushallet tankte jag.
dom har dagarna har vart ganska deprimerande, inga pengar, inte kunnat gora nagot utom o ha angest for att jag inte kunnat jobba. men nu sa..
min kara mormor ringde igar, oj vad glad jag blev! sa hon piggade upp mig! tack mormis! o sa pratade jag med mamma o emelie haromdan, o sa lillkillen som akte raserbil oxa. sa kul nu nar han borjat prata mer pa telefonen! sist nar jag fragade om han saknade mig sa han mmmm. o nu bara fnissade han. alskar den lilla killen!

sa tack for att ni har piggat upp mig min fina familj, nu ska jag ta tag i mitt liv har!=)

ha det bast sa hors vi snart! puss

Kommentarer
Postat av: A-L

Skönt höra att foten blivit bättre och att du fått jobb. Jag är säker på att du fixar det här. Många kramar. Älskar dig

2008-12-04 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0