varldens basta familj!!!!

sitter har mitt pa morgonen bland allt folk pa hostelet. tryckte pa min systers blogg o hoppades att de skulle lagt in det de sa att jag skulle titta efter lite tidigt! det hade dom. ratt som det var satt jag o storgrat o skrattade mitt bland allt folk! mina kara vanner har kramade om mig o tyckte synd om mig.. fast det ar sa jakla kul o underbart o se er sa gor det anda sa himla ont o inte kunna va med er.! ojojoj vad jag saknar er. och vad rord o glad jag blev! vill inget annat an att va hemma nu! JAG ALSKAR ER!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Bladh

GODJUL SÖTAN! Hoppas du har det super där nere, alla hälsar jätte jätte mycket, Pussen

2008-12-24 @ 12:06:27
Postat av: Robban

God Jul o Gott nytt år Frida, såg precis din familjs julhälsning, vad fin den var.... Saknar dig. Hoppas att du får det fortsatt bra där nere.

2008-12-24 @ 12:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0