Fotboll!

Var svårt o komma upp idag för jag var så sjukt trött!
Gårdagen bestod nämligen av fotboll! Riktigt kul dag faktiskt! först lite jobb i solen, sen fotbollsmatch med jobbet och sen kolla på Italien-Holland! :D superbra dag!
Och vi vaaaann förövrigt matchen, TK SKAVSTA!!!! första matchen jag var med o vann, svinkul! även om jag fortfarande blir otroligt frustrerad på att man inte spelar som för 6år sen (när jag spelade), vilket kanske inte är så konstigt iofs, men fan jag har höga krav på mig själv.=( fummelfrida har jag döpt mig själv på på planen haha!
Holland kommer bli svårslagna i EM känner jag, de var riktgt heta! var en kul match o se, hände mkt åt båda hållen!

Och idag är det Sveriges tur!!!! Ska bli så jäääkla kul o se!:D vi måååååååste vinna, pleeaase!!!
Gå till lotsen o heja kanske??

nee nu kanske det är dags för frukost!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0