Partyhelg!!



Och så var det ledig helg igen, skönt! Men som vanligt super jag bort den så det går svinfort, inte bra, men kul!
Igår satt jag, Sanna och Jessica hemma hos oss och drack och snackade skit, var hur mysigt som helst! Länge sen vi hade tid för varandra. Vi blev sena till krogen, tror inte vi var där förns straxt före ett.
På krogen var det skoj, dans, alkohol och mkt vänner ute!=) Brinken fyllde år och var liiite dragen, hehe.!
Tyvärr blev det inga kort, för jag har ingen kamera, den är paj, men ska se om jag hittar några gamla bilder som vanligt!

Nu har jag och Sanna gått upp redan, vi får snart finbesök från Ljungby nämligen. Natta och Jonas kommer hit och hälsar på! Sen ikväll blire på alkoholen igen bara och utgång igen i guess!=)
Ska snart ringa och väcka min andra lilla Sannus och se vad vi ska göra för nått!

Kommer bli en bra helg det här! :D

Me and my girls, Jessica och Sanna

Sanna och jag

Sanna och Jessica

Jessica och jag

The birthday boy! =)


Där fick ni se lite gamla bilder oxå, fina minnen det!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0