Storstaden.

Idag har jag varit i sthlm med Sanna. Var lite tugnt och ta sig upp imorse eftersom vi festade till det lite igår, vilket förövrigt blev en mkt lyckad kväll.=) sitta ute och dricka och mysa och sen till hamnmaggan var perfekt!=) Men imorse hade man gärna tagit en cider mindre om man säger så!
Idag tog vi lilla pärlan (utan ac) och åkte iväg på en varm men mysig tur. vi gick runt i sthlm hela dagen, åt på uteservering och bara hade det fint. Jag fick dock världens skoskav så gick barfota mesta delen och sen fick jag panikköpa flipflops. Blev lite grinig där ett tag får jag väl erkänna, tur att min älskling stod ut med mig ändå!
Det var mkt studenter ute på lastbilar som sjöng, skrek och kastade öl, lite avis blev man. men man får ju tyvärr bara ta studenten en gång.!

Aja, mkt mysig dag är väl det jag ville komma fram till! :D
ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0