SVERIGE!!

Och vi VANN!!! fan så nice! Var nere på lotsen och tittade och det var världens drag!=) eller iaf när målen började komma, riktigt skön stämning!!
Det började med att jag Sanna och Jesscia kollade på Ryssland (ruski!!!;) ) mot Spanien hemma här och drack lite cider! Sen kom andra Sanna hem efter tatueringen och vi begav oss sedan till lotsen! mkt kul folk där och vi trängde oss till världens bästa platser! det var grymt kul!!! synd bara att jag började 4:30 idag så jag inte kunde stanna kvar och fira.=(
Men jag var glad ändå, riiiiktigt glad!! Nu är det nästa match som gäller, ladda!! Är lite orolig för chippens skada dock, me like chippen!!=( Men go sverige!!


Jag, Sanna och Jessica var laddade!!

Lotsen!!

mkt värd dag!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0