Trött!!

Jag är sjuk igen och riktigt trött på det.. Min jäkla mage vill aldrig må bra och är bara sjukt svag i hela kroppen.. Inget jobb förns onsdag nu..
Var ju lagom kul att behöva gå hem från jobbet dagen efter midsommar och säga att man mår illa som anledning. Många som tror på mig då.. När jag dessutom var på fest kvällen innan, inte fest för min del iofs, men ändå.
Var väldigt trevligt hos brinken förövrigt. och ojoj vad de hade fixat. Först fick vi paj och sill och grejor som förrätt, sen massa tillbehör till grillningen och sen jordgubbar och glass, man rullade nästan hem.=) Synd att jag inte kunde stanna så länge dock, men jag får gottgöra för det nästa gång! Mkt snappsar för de andra blev det, men jag fick va med på alla snappsvisor iaf!:D

Jaha, och idag ska jag väl va hemma och va sjuk som vanligt då..=( 
Hoppas på o bli frisk snart så man kan ha lite liv och göra lite saker istället!
Ha det bäst!


Det blev tyvärr ingen hammaren och spiken denna fest, fast jag och Martin hade bestämt en liten repris, hehe. Får nog ta det när jag oxå är på g haha! behöver nog komma på lite nya moves oxå tror jag, detta tror jag vi snodde från rellu om jag inte minns helt fel.. haha hmmm, kommer nog på något tills nästa fest!=)

Kommentarer
Postat av: Rellu

Hey! Blanda inte in mig i era galna moves!! Jag har ABSOLUT ingenting med dessa pinsamheter att göra... =) Hoppas du blir bättre snart vännen!

2008-06-23 @ 00:54:13
URL: http://iambeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0