Värdaste dagen på länge!!

Igår hade jag så grymt jäkla kul!! Riktigt rolig kväll var det!!
Det började med studenten då, Anna och Julia var jag och firade! De var så söta och fina så! Gav väl inte mkt till present, men lite kärlek fick de iaf!=)
Sen festade vi med alla familjer man bara umgicks med i bardomen, sååå kul!!! Vi ville knappt aldrig gå till krogen, men när vi väl gjorde det så ångrade vi oss verkligen inte!! det var proppfullt på krogen, och bara massa värda människor, kändes typ som juldagen!!
Sanna och jag vinglade hem till sist med våra perfekta fyllor, efter lite gatubråk med marleny och bladh som var svinfulla hahaha!! Nu har vi ätit pizza och kollar på she´s the man haha! Länge sen jag och sanna sov ihop, känns som gamla tider!:D
Och idag ska vi till Andres studentfirande och sen blir fotboll på lotsen igen! Sååå kul helg!!:D på alkoholen igen bara!!



Sanna och jag är riktigt snygga idag, ojojoj!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0