sjuk.

Idag är jag sjuk och hemma från jobbet, tråkigt..=(
skulle gå på "lagfest" med Tk Skavsta igår ju, men icke.. Kände redan när jag åkte hem från jobbet hur huvudvärken började komma och inget hjälpte.. idag har jag knappt kunnat stå eller sitta utan att huvudet har dunkat sönder..:S så treo och vila är mitt liv just nu, och det börjar bli lite bättre iaf! Men mkt tråkigt att inte kunna va med på lagfesten när det var så många där! och sorry alla att jag bara drog därifrån utan att ens säga hejdå!
speciellt sorry till Inna och Jessica för att jag tjatade på er under dagen och själv var där 5 minuter och var svintråkig! meee love uu!!=)
och sorry ulrika och sanna för tråkigt sällskap!=) i will make it up too uuuu!!

snart kommer sanna hem från jobbet, hon är bäst!<3

förövrigt så förlorade vi matchen och jag var pissdålig.. men inte lika dålig som domaren. säga att det är 20sekunder kvar och sen vänta så de får göra klart sitt sista anfall så de gör mål, fan! pissdomare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0