Tatuering

Tatuering

I måndags tatuerade jag mig för första gången i mitt liv.. Min kära sambo Sanna var med och höll mig i handen ibland och tog massa kort. Det gjorde ont, men det var ändå uthärdligt. Sanna hade gjort ett bra jobb med att skrämma upp mig innan så jag var inställd på det värsta.=) tack hehe.
mina revben är nu ömma och lite såriga, men mina kära vänner har vart väldigt duktiga på att inta ta allt för hårt i mig!
På mig står det nu för alltid "i picture your face in the back of my eyes" . Texten är till min morfar som jag aldrig har träffat för han dog i unga år. Men han känns ändå som en av dem som känner mig bäst på denna jord. Jag är lik honom har jag fått höra, han finns i mig helt enkelt och nu även på min kropp.

snart ska man väl droppa bomben för sin kära mamma oxå.. hehe.. jobbigt läge!=) men hoppas hon älskar mig ändå!

tack för allt stöd Sanna, du är en ängel!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0