dagen.

Idag har jag träffat min pappa under dagen, känns som man bara säger hejdå till alla hela tiden och det är jobbigt. min pappa och jag gick ut o lunchade ihop och han bjöööd, söt som han är.=) sen fick jag lite resepengar oxå, han är bäst!:D kommer sakna honom min farsgubbe! kändes sorligt när han lämnade mig..=(
han körde hem mig till linnea.. där var jag med henne, sanna, marleny och dessan!=) vi hade det riktigt mysigt, linnea bjöd på frukt o cola och vi glodde på tv och snackade. sen posade vi ju såklart oxå o nu kommer beviset hehe.






fin dag!<3


Kommentarer
Postat av: sanna

hej bejb! jag kommer hem imorgon! karin ringde idag, vi tänkte äta och dricka lite vin hemma hos ulrika imorrn, är du sugen eller ska du partaja sista helgen hemma? jag testar ringa imorrn, funkar inte din än så ringer jag robocop eller sanna! puss min söta!

2008-09-26 @ 18:11:58
URL: http://genkigenki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0