hemma igen

Så nu är jag hemma i lilla nyköping igen. I måndagskväll kom maryam och hämtade mig och tog mig till norrköping. det blev snacks och lite cider o öl och mys!=) dan efter gick vi runt på staden, shoppade lite och fikade. sen hem och lagade mat, eller maryam lagade, iransk mat o det var supergott! jag som brukar va kinkig men det var asgott!:D vi kollade på sex and the city filmen oxå, så bra!=) sen skulle maryam börja jobba 5:30 så hon skjutsade hem mig mitt i natten o jag bara bytte säng och  somnade om.

me and my maryam

Onsdagen då.. jag  låg inne heeela förmiddagen, skulle gå på massage egentligen men både jag och massören var sjuka så det gick inte. så mys blev det! sen åkte vi o hämta sanna och åkte hem till henne. jag åt middag med sanna och hela familjen engström, mysigt! dom frågar mig inte ens längre om jag vill äta, bara lägger fram tallriken haha!<3 jag sanna och jullan åkte o handlade snacks till fotbollen oxå som förövrigt var sådär. eller andra halvlek var okej för vi vann ju, men saknar lite spelglädje i det där laget allt!

sen hem till sannus o familjen.

och idag då.. nu sitter jag i soffan nerkurad i ett täckte men fryser ändå, känns fan lite som vinter.. vill ha frukost men det är för kallt för att gå ut i köket.. illa! aja får se om jag tar mig dit eller om jag dör.. det lär ni ju märka..
puss på er!

(såhär kallt känns det förövrigt just nu)
peace out :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0