slutjobbat..

japp nu äre slutjobbat.. på en liten stund iaf! min sista dag var igår och det var en riktigt stressdag på op, men det gick bra ändå, förutom att jag hostade och snorade bort hela dagen.!=) kändes sorligt o lämna alla fina människor, men vi kommer ses ändå!
efter jobbet åkte jag hem och bytte om och sen kom sanna och julia och hämtade mig. (engström alltså, ingen fattar vem jag menar när jag säger sanna men andra sanna har åkt till ljungby så hon var inte med). vi åkte hem till carro och gustaf där vi fick supergoda piggelindrinkar! MUMS! men jag kände iofs in såå himla mkt för jag tappade smaken, haha OM det var farligt o dricka.. kunde ju bara hälla i mig allt som vatten.=)
idag är jag bakis, väääldigt bakis och ännu mer sjuk. det enda jag gör idag är sängen soffan sängen soffan... hihi myyysigt!
det var kul som vanligt igår iaf, jättekul! träffade borggren ute oxå det var skoj!
idag ska jag träffa min syster en stund oxå.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0