Dags att byta resturang kanske.

Okej nu har vi vart här på samma ställe i snart 3 veckor och man kan ju säga att vi har börjat skaffa oss våra rutiner. Vi har vart riktigt lata, stannat uppe sena nätter och sovit lååånga dagar. Vi har hittils bara vart på stranden TVÅ gånger, sagt att vi ska ut o springa varje dag men gjort det NOLL gånger, vaknat innan 12 NOLL gånger (snarare 14 haha).
Så istället har vi vaknat, slappat i sängen, anders har tränat (och jag ibland oxå iaf), lagat frukost, ätit den på balkongen, gått till poolen (nån timme bara innan det blivit mörkt) åkt in till stan på moppen för o äta. Måste nämnas dock att vi är tappra o ställer klockan tidigt varje morgon, men då konstaterar vi att det nog är lite mulet ändå o så somnar vi om.

Vi har nu oxå hittat en resturang som vi tycker väldigt mkt om så vi har ätit där varje dag den sista tiden. Vi har oxå hittat en maträtt vi tycker väldigt mkt om, så vi har oxå ätit samma sak varje gång vi vart där.. Idag när vi kom dit så kom inte servitrisen fram till bordet o tog vår beställning.. nej hon skrek istället över hela resturangen -FLIED LICE WITH CHICKEN AND EXTA CASHEW????? AND 2 COCA COLAS????? (hela resturangen tittade på oss) Vi nickade lite generat -yes please...
Sen skämdes vi under hela måltiden och bestämde oss för att nu kanske det är dags o byta resturang.


Förresten så är åskan här det läskigaste jag hört i mitt liv. Usch vi vaknade mitt i natten och mitt hjärta hoppade nog seriöst ut.. fyy vad jag trodde vi skulle dö. Rakt över oss var den. Livrädd var jag. Pedagogisk var Anders! =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!! Flied lice...hehe

2009-08-21 @ 17:09:58
Postat av: Anonym

- hahahaha ;P

2009-08-21 @ 17:41:25
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0