Koh Samui

Nu är vi framme i Thailand, Koh Samui!! Vi var inte med i flygolyckan. Usch att inte min mobil har funkat nu så min kära familj trodde vi var med i olyckan, känns hemskt att ni skulle behöva oroa er så.
Vi har rest en lång väg nu, nästan 2dygn av konstant illamående. för oj vilka transportmedel de har här, inte lugnt o bekvämt direkt. men anders har tagit hand om mig hela resan, underbar som han är! för jag har inte vart någe roligt sällskap. när vi till slut kom fram spenderade jag mkt tid på toan. jag kände att jag skulle kräkas hela vägen, men kunde iaf hålla mig. usch usch.

nu har jag köpt ett thailändskt nr. till alla som försökt höra av sig så har inte min australiensiska funkat på 2 dagar.
mitt nr är nu +66822711938.

Förövrigt bor vi underbart här. jättefint har vi det och allt är perfekt. har blivit lite dyrare här dock men ändå billigt. vi bor lite off så vi har hyrt moppe. läskigt tycker jag. anders kör och jag håller i han svinhårt o sitter bak. idag åkte vi o storhandla, så satt med två stora påsar, livrädd haha. inte för att anders kör som en biltjuv, men thailändarna kör som toookar. men nu ska jag inte oroa min mamma allt för mkt =) vi tar det försiktigt. jag looovar!

iaf så har vi det jättebra! saknar er alla och älskar er!
o så fyller jag år idag oxå, grattis till mig!! fick frukost på sängen av min älskling och haft en riktigt bra dag, nu blir det nog en film!

okej, skriver snart igen, kramar!½

Kommentarer
Postat av: Anna Bladh

GRATTIS GRATTIS GRATTIS Friiiida :D Hoppas du får/har haft en super dag och att Thailand är great! Ma och Pa hälsar så mycket också! Pussen till dig

2009-08-05 @ 21:56:39
URL: http://annabladh.blogg.se/
Postat av: Vendela

Tycker om det du skrivit! Mysigt att se en del fina saker och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0