Thailand

Semester är det bästa jag vet. Underbart o inte ha något o stressa över under dagarna o bara koppla av o göra det vi tycker om o göra. Vi har det hur bra som helst o det är bara början. Vi kommer bli utvilade tror jag allt haha.
Så här kommer lite bilder från vår första vecka i Thailand, Koh Samui:

Lappen vi möttes av första dagen på kylskåpet.=)


Slappa o bada i poolen = mkt skönt! Frukost på sängen, Anders lagade pannkakor till mig. <3



Resturangliv, god mat för nästan inga pengar alls mindre än 100kr för oss båda. o så moppeligan, man ser thailand från annat håll när man har moppe. som att vi bor här och inte är på semester. O kul är det, fast Anders kör som en biltjuv (eller moppetjuv kanske). =)




Thailandslivet är uuunderbart!! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min fina älskade dotter. Ser underbart ut. Du är värd en lång skön semester. Ikväll kommer Lotta och Roger och vi ska äta de årliga kräftorna. När ni kommer hem tänker vi ordna en familjefest Karlsson-Bladh så ALLA kan va med. Det börjar bli dax med ett tel samtal så snart ringer jag till dig.

Massor av kramar. Älskar dig. Hälsa moppetjuven!

2009-08-15 @ 07:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0