drama drama drama!!

det är ju inte alltid kul o bo på hostel med 40 pers som lever inpå en vill jag lova. dka jag va ärlig så kan det va ganska svårt. nu har vi bott här så jäkla länge o då äre inte lika kul o se dyngraka människor varje dag. jag har fått mig jättemkt vänner men ibland ifrågasätter man ju om det VERKLIGEN är vänner eftersom det kanske bara är för att vi bor såhär som man umgås. jag är så glad att jag har sanna tom och anders, där har vi äkta vänner.=)
igår kväll kom jag hem från jobbet o alla var dyngraka. de skrek på mig hit o dit o alla ville prata om sina problem o oxå snacka skit om varandra. o jag vill inte höra nått jäkla skitsnack o hamla emellan, så jag gick o la mig. ibland vill man ju bara va ensam. men inte ens på rummet gick det, för då gled det in två personer o hade sex på rummet.. jag o anders vaknade, försökte hålla för varandras öron ett tag men till sist flippade jag för de var så högljudda så jag skrek åt dom. han bad om ursäkt idag.. tur för honom.
okej att man får ta saker när man bor på hostel, men fan vad trött jag är på alla just nu de här dagarna. idag har jag inte rört mig från mitt rum, vill inte gå ner, vill bara va lite ensam. snart ska jag jobba.
missförstå mig inte, jag älskar det här, men privatliv är något som borde uppskattas mer!

puuuuuss

Kommentarer
Postat av: Luttan

Men nu får du ta och lägga ut en bild på din nya frisyr! Är sjukt nyfiken!!! :-)

2009-02-15 @ 10:09:51
Postat av: Mamma

Ja jag håller med Luttan. Nu vill vi se den korta frisyren. Kom igen nu!

2009-02-15 @ 11:17:59
Postat av: Hanni

Jag instämmer! Frisyr, tack!

2009-02-15 @ 12:01:46
Postat av: Anna Bladh

Hehe förstår hur du menar, typ så var det när vi var i Ayia Napa helt plötsligt står en kille i vårat rum när vi ligger och sover :P Men känns bra att du fortfarande trivs :) Ta hand om dig! Pussen

2009-02-15 @ 19:35:40
URL: http://annabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0