australien är inte alltid kul.

jag skrev världens längsta blogginlägg häromdan som betämde sig för o förvinna helt.. riktigt irriterande!!

jag skrev att det har vart riktigt jobbigt ett tag nu...

min kära boss bestämde sig för o skälla ut mig här om veckan.. han hotade med o ta min timmar för att det enda jag gör är o pratar o aldrig jobbar o totalskällde ut mig. jag fattade ingenting, o ingen annan heller. jag jobbar så jäkla hårt varenda dag där, tränar deras jäkla personal o ger allt för det där stället. kändes som ett slag i ansiktet.. så mkt av mig själv som jag gett till det där stället. dom ringer mig o väcker mig o jag är där på 10minuter, jag öppnar OCH stänger varje dag o jag är där JÄMT utan att klaga. o jag pratar inte ens mkt, o om jag pratar så jobbar jag samtidigt.
jaja jag grät iaf hela rasten o Anders fick ta hand om mig. Anders är förövrigt min ängel, hur ledsen jag än är så får han mig glad o alltid ställer han upp för mig! jag älskar dig min anders!!!=)
iaf så bryr jag mig inte om resturangen längre. nu gör jag det jag ska göra o inget mer, sliter inte ut mig. bossen försökte be om ursäkt oxå, ta det inte så hårt sa han. jag skulle inte prata med dig om jag inte tyckte om dig..
de borde inte få va chefer. de fryser ut o ignorerar.
på detta så var min bästa vän på jobbet tvungen o sluta, varpå managern har blivit konstig oxå. han sa till mig att "dig kan jag behandla på samma sätt o va snäll mot, men alla andra ska jag va kylig mot nu". nu vill han att jag ska säga till alla o respektera honom o om han vill säga åt någon så gör han det genom mig. o om jag inte bossar med folk är det mig han kommer skälla ut.
han sa det till mig igår. för att jag tar på mig för mkt o inte bossar med folk, då ska han skälla på mig istället.. kul jobb..

det är tur att anders jobbar där oxå annars skulle jag gå under. iaf ett glatt ansikte o se om dagarna!

min värld på jobbet har vänt till det sämre om man säger så, usch. o på detta så har jag drömt mardrömmar varje natt. häromnatten var det så illa att jag vaknade o grät o grät o anders fick trösta mig.
om inte anders hade funnits vet jag inte vad jag hade gjort.
isätller tror jag att detta gör mig starkare. jag måste lära mig att inte tro för mkt om människor. jag vill alltid tro gott om alla, men jag måste lära mig att inte ge för mkt av mig själv o inte lita för mkt på alla.

min andra riktigt bra vän jag hade här skällde förövrigt oxå ut mig. hon sa något riktigt spydigt om mig så alla blev helt chockade.. hon kanske var trött o sliten vad vet jag. men det är mkt vänner jag förlorat nu på kort tid.. det är tungt utan tryggheter o va ute i världen, men man lär sig MKT!!

iaf är det bara 5 veckor kvar o sen kan jag o anders njuuuta, o det har vi faktiskt förtjänat nu tycker jag!! :D

o snakeeye, hahahaha!! saknar diiiigg!! jag har glömt mitt namn, har det på tungan men kan inte komma på deeet!!! hahaha!!

hoppas ni alla har en glad midsommar!!
o mamma, jag ringer ikväll efter jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0