hihi

och förövrigt Hanna o mamma så är inte det viktiga o va brun här i livet, vi är nog bara lite mer ansvarsfulla o vuxna än ni ungdomar som bara åker iväg på semester för att ha kul o bli bruna! ;)

ser nu att ja inte la upp världens snyggaste bilder igår heller när jag va bleeek o trött, men dom bjuder jag på.
det var efter en lång dag på jobbet.
nu har jag förövrigt fått börja lära upp ny personal oxå. så igår o idag har jag tränat folk haha. ganska kul egentligen att jag får träna folk på ett yrke jag aldrig trodde jag skulle passa som. men kul iaf!
en mindre rolig sak är att jag snart jobbat på resturangen i 6 månader, vilket är max vad jag får jobba med mitt visum.. så den 19juli får jag inte jobba mer. o jag hade planerat med pengar för att få in för några till veckor... usch vad jobbigt det är med pengaångest jämt!!!
men förhoppnngsvis kan jag hitta ett cash in hand jobb när vi kommer tillbaka från thaland, hoppas hoppas hoppas!!! för då har jag ju bara turistvisum.
men men, vi fortsätter leva snålt o spara o hoppas på det bästa.
vi har det trots allt bra som får så mkt jobb som vi får nu, slita som vi gör belönar sig. vi pratade nämligen med en kompis här igår, vår nya rumskamrat närmare bestämt som vi bott på hostel med förut. o hon berättade skräckhistorer om alla vår gamla hostel vänner som har fått åka hem för de inte har några pengar. folk som inte ens har pengar till resan hem. folk som blivit lovade jobb, sen rest till dit de skulle få jobb o sen blivit nekade o sen inte haft pengar för o åka tillbaka.. det är väldigt svårt o få jobb här nu, grymt svårt, o vi är lyckligt lottade!=)

nu ska jag ringa anders, han jobbar fortf o ska börja på sitt andra jobb om en timme så kanske får laga ihop nått smaskigt till honom haha. stackarn får så långa dagar, meeen pengar!!
idag börjar jag inte förns senare. ha det bäääst, puss från en nyvaken frida


Kommentarer
Postat av: "Pojkvännen"

haha citerar "så kanske får laga ihop nått smaskigt till honom haha."



HAHA ska säga till alla som läser denna blogg att jag fick se frida ligga i sängen när jag kom hem strax över 13.00 och fick smaka på 2 rostade mackor som hade rostats sisådär än 20 minuter sedan...

så där härligt KALLA OCH absolut inte varma som man vill ha dem när man rostar sitt Bröööööööd



TACK TACK min kära FRida för " nått smaskigt" Ska jag bjuda tillbaka på en Vacker dag !! :D ;) <3

2009-06-06 @ 18:06:46
Postat av: Mamma

HAHA Frida, då vet jag vad du tycker är smaskigt så jag vet vad jag ska bjuda på när du kommer hem :-)

2009-06-06 @ 18:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0