flytta flytta flytta!!!

äntligen är det dags, ikväll ska det börjas flyttas saker! jag sanna och anders ska bli husägare, eller nästan, vi ska bo i ett hus som ägs av nån annan.=) äntligen lite privatliv! egentligen flyttar vi in imorgon men måste flytta saker ikväll eftersom vi jobbar på morgonen imorn. det är bara jag o anders som får vårt rum lite tidigare dock, sannas rum blir inte klart förns 9e.=( meeen sanna kommer nog befinna sig i huset ändå om jag inte tror helt fel, o snart så kommer vi alla bo där!
ska bli toppen iaf!
annars så jobbar jag jämt, därför jag aldrig skriver, nu har jag rast bara. så nu ska jag vila lite!

puss till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min kara dotter! Skont att lasa att ni har fatt flytta och har det bra. Vi har det bra pa Kanarieoarna. Manga kramar fran mig och Soren. Alskar dig.

2009-03-04 @ 10:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0