Mamma på ZOO i Australien!

Idag tänkte jag och Anders att vi skulle gå på zoo. o så tänkte vi att anna-schlena måste ju få följa med på zoo, så det fick hon.. det var lite jobbigt faktiskt, ibland skötte hon sig inte så jättebra, men för det mesta var hon snäll o skötte sig..=) såhär har våran dag varit!


först tog vi bilen o begav oss, anna-schlena skulle bestämt ha fönsterplatsen.

sen blev det tydligen varmt, o då vare tröja av o flasha boobsen.

o tänka sig att det hjälpte o flasha boobsen, för biljettsäljaren blev så till sig att anna-schlena fick gå in GRATIS!! jag o anders fick  minsan betala, illa.

min mamma är en elegant ikon hon, så det så.
 
anna-schlena var lite bråkig ibland o vi kunde inte hitta henne. en gång hitta vi henne ensam på bron, då fick vi skälla lite på henne.

ojoj sen såg vi världens största krokodil, då var vi rädda mamma o jag!!

då var vi tvugna o leka lite så alla blev glada igen.=)

sen lekte vi med kängrurna.

efter allt springande o lekande blev anna-schlena törstig.

o sen blev hon hungrig o vi köpte massa snacks!

det fick bli slutet på en underbar dag. nu har jag o anders tryckt i oss allt snacks o mår illa, anna-schlena har gått o lagt sig o alla är glada. tack för en underbar dag på zoo!! älskar dig mamma! hahaha!
anders hälsar att det var trevligt o ha med dig, även om du var en liten linslus! puss på dig.

Kommentarer
Postat av: Hanna-panna

Haha, ni är ju lika störda båda två!! Anna-Schlena har ännu inte upptäckt sitt namnbyte på msn kan jag dessutom tillägga...

Kul att se dig i helgen! Älskar dig!!

2009-03-23 @ 18:20:32
Postat av: Anna-Schlena

Tack Frida och Anders för en underbar dag på zoo!!Allt va jättekul men jag hade gärna tagit del av snacksen. Vart ska vi nästa gång? Hahahahaha du är lika galen som alltid. Jag älskar dig Frida!

Många kramar från Anna-Schlena

2009-03-23 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0