Fremantle igen!!

Nu är vi tillbaka i vår "hemstad" igen. Flygresan gick bra, vi sov mkt och tiden gick ganska fort faktiskt.
Det känns riktigt bra o vara här nu faktiskt. Vädret är som svensk sommar och alla förutsättnigar är bättre. Önkar vi bara kunde va lediga o njuta nu.
Vi åkte direkt hem till Sanna från flygplatsen. Hon har skaffat sig en riktig lyxlägenhet. Den är jättestor med jättemysigt loft och allt, och detta ska oxå bli vårt hem nu. För Sanna var jättegullig o lät oss bo här. Vi försökte leta efter lägenhet själva, men det var omöjligt, eller iaf väldigt dyrt. Nu är allt helt perfekt.. lägenheten ligger mitt i centrum oxå, o så får vi träffa Sanna mkt mer oxå!=)
Så vi bockade av boende från listan och både idag och igår har vi bockat av mkt mer på listan, oj oj vad flitiga vi vart. Riktigt stolt är jag över oss, o riktigt slitna är vi om kvällarna, men det känns bra o fixa så mkt.
Nu måste vi försöka sälja bilen, men först måste vi fixa den.

Idag var vi inne på jobbet oxå, det var jättekul o se alla och nu har vi fått vår sista lön oxå.=)
Och idag köpte vi förresten oss en madrass oxå, så nu sover vi inte på golvet längre, iaf en bit högre upp! Skönt o bo i ordentlig lägenhet igen oxå o inte i en ryggsäck!

Jaha, imorn blir det mer fixa o trixa, hela helgen egentligen. Men till måndag måste vi vara klara för min kära pojkvän är åtrovärd på jobbmarknaden haha. Nej men Anders har fått massa jobberbjudanden, de ringer o tjatar så på måndag börjar han. Tanken är att han ska slita hårt i 3 veckor o jobba långa dagar så han kan få ledigt de sista veckorna o vi kan få lite semester o så min lilla surfpojke blir glad!=)
Så det blir jag som får ta hand om bilfixandet på måndag hehe, kommer bli kul o prata med killen som ska laga bilen med alla biltermer jag förstår,, jaja det får väl gå.

Okej det var allt. Vi har det mkt bra, mysiga middagar och tvsoffamys varje kväll och långa soliga dagar av runtspringande!=) O snart kommer vi hem oxå!! :D
Inga bilder tyvärr, bär inte runt på min kamera men ska bli bättre!
OKi puuuuss!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att höra att ni har det bra. Här har vi nedräkning-snart får vi träffa er live och kramas och höra om ert äventyr. Längtar efter att få träffa dig Anders. Du kommer passa bra in i vår familj. Vi pratade just ikväll om hur kul det ska bli när alla ses igen. Ha det bra era sista veckor. Frida, jag älskar dig. Kram till er båda. Hälsa Sanna.

2009-10-16 @ 18:21:49
Postat av: Hanna

Skönt att ni har det bra! Nu ses vi snart igen, känns inte som om det är så långt kvar. Hälsa Anders och Sanna!!

Älskar dig, puss & kram!

/Hanna

2009-10-18 @ 16:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0