glaaaaad!!!!

Jaha ja, har precis läst mina inlägg haha. Det är ju kul att nån glädjs åt mitt hemmafruande hehe. Min mamma och syster tror inte direkt på denna karriär för mig.. konstigt.. haha.

Jaja, idag då. Sanna började inte jobba förns 4 så vi var ute och gick på stan lite o sen bjöd hon mig på en iced chocolate, muuums!!
Sen gick hon till jobbet och jag handlade till familjen hehe. Och hör på detta,, gissa vad jag tog på affären.. En klippbok så vi kan kolla ut de billigaste priserna.. haha när jag tog den så tänkte jag, Frida vad har det blivit av dig?? haha illa.!
 Efter gick jag hem och städade, skurade toaletterna.. o jag måste ju säga att australienarna fattar ju ingenting, iaf inte med städning. kassaste moppen jag vart med om.. funkar ju inte. iaf så lyckades jag städa. sen plockade jag ut soppor och hade mig. Och en till sak med dom är att de stänger mataffärerna klockan 5!!! förstår inte vad de tänker här riktigt.. o sen så har dom inte falukorv märkte jag idag, konstigt folk! =)

Idag har det vart en fin och solig dag så jag bestämde mig sen för att gå ut o gå i solnedgången. Först klädde jag på mig träningskläderna (shorts och batmantröja och gympaskor), sen kollade jag mig i spegeln och tänkte neee, alla ska ju alltid vara så snygga i denna stad så jag fick byta t-shirt, på med brillorna o snodde sannas ipod lite (förlåt sanna jag hade inget batteri).
Sen var jag faktiskt ute i 45minuter. Jag är inte direkt en gåmänniska egentligen, tycker mer om o springa, men det var skönt faktiskt. även om jag får erkänna att jag fuskade och sprang ibland. jag gillar o känna att man tränar, känna lite flås, tråkigt utan. men jag var ju så himla finklädd så fick inte springa mkt. hehe.

Och seeen, anledningen att jag är så glaaad.. när jag går på gatan där vi bor så ser jag AAANDERS!! jag spraaang till honom!! glad jag blev. Han hade slutat tidigt!! och nu har han lagat mat till mig och det är underbart att få lite tid med honom!! hihi!! så nu ska vi ääta!! och sen ska vi bara mysa heeeela kvällen!! vanligtvis får vi bara 2timmar ihop o sen måste anders sova, så nu är jag överlycklig!!


Min klippbok! =)

Anders lagar mat till mig. <3

Min världens bästa! <3

Förövrigt så blev Anders jätteglad att jag städat bilen igår! Så det var värt allt slit! =)
Nu lägger jag ner hemmafruandet för ikväll, för nu är det bara soff- och tvmys som gäller!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag blev nyfiken, Vad lagade Anders för mat?Det ser ut som köttbullar på fotot.Jag förstår han blev glad att han slapp städa bilen.Sov gott!!

2009-10-22 @ 18:54:54
Postat av: Hanna

Va?!! Ingen falukorv? Hur ska du då kunna laga mat min älskling? :)

Hehe, saknar dig så mycket! Ska bli kul att träffa den nya städade och ordentliga frida. Då kanske du t o m kan få hälsa på hemma hos oss...

Kramar!!

2009-10-22 @ 19:10:40
Postat av: Mamma

Tycker du vi är dumma mot dig? Du vet att det bara är av kärlek. En fundering jag fick, du skrev "kassaste moppen jag varit med om". Hur många andra moppar har du testat? :-)

Puss o kram

2009-10-22 @ 20:05:14
Postat av: sanna

haha vad skööön din kära mor är, skrattade ihjäl mig litegrann när jag läste hennes kommentar, hahaha ! tack för att du är så husfruig när jag och anders jobbar, badrummet är skinande rent, trots kass mopp :) puss puss love you

2009-10-23 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0