Hemmafru

Tack Mamma och Hanna för era gulliga kommentarer! Jag blir jätteglad när ni skriver! Så tråkigt o blogga när ingen skriver, men ni är nog mina enda trogna läsare haha! Det värmer iaf, o jag hoppas ni vet att jag uppskattar det!

Just nu ligger jag själv i soffan och kollar på film, "He's just not that into you". Har redan sett den en gång, har köpt den faktiskt o nu ser jag den igen. Tur att jag har min man och slipper dessa tjejproblem! =)
Iaf så är jag sjäääälv.. Anders och Sanna jobbar och jag är hemmafru.. Lite tråkigt faktiskt.
Men men, jag har städat, diskat, handlat o ja allt en hemmafru gör. Ska laga mat sen oxå tills Anders kommer hem.
Bilfixarna var här idag oxå, så nu är bilrutan fixad. (skulle vart igår egentligen men det strulade). Förstod inte mkt av det de försökte berätta i biltermer, men jag fixade iaf så vi fick billigare (bra att va tjej ibland).

Men iaf så har vi det bra, älskar denna lägenhet! Läget är så perfekt! Igår var Sanna ledig oxå då gick vi ut o åt lunch ihop och var ute på stan. allt är jättebra!! Synd om Anders bara, han får jobba hårda långa dagar. Idag började han 7 och kommer säkert inte hem förns sent ikväll. Han kommer nog få jobba såhär i 3veckor isträck nu oxå, så ska ta hand om honom.=)
Tanken var att jag skulle ut o springa idag oxå, men jag fryser så vill inte. en annan dag!

Hoppas allt är bra med alla där hemma! Snart så ses vi!! kram

Kommentarer
Postat av: Jesper

Lämnar en kommentar då så att du blir lite glad :) Hoppas du mår bra! Kram

2009-10-20 @ 17:42:23
Postat av: Hanna

Det är ju dagens nöje att läsa bloggen, varje dag kollar jag förstås! Det är så kul att se vad ni gör, eftersom vi inte hörs så ofta på telefon.



Ha det så bra lilla hemmafru och glöm inte vem det var som lärde dig laga korv och makaroner och deggemos! :)

2009-10-20 @ 19:16:19
Postat av: Hanna

"He's just not that into you" är för övrigt rätt bra...

2009-10-20 @ 19:18:23
Postat av: Anita

Hej FRIDA ! Det är roligt att läsa din blogg.Då får man veta lite mer hur ni har det.Anders är inte den som är så glad för att skriva precis.När Anders o Mattias var i Dominikanska republiken trodde vi de skulle skriva i resedagboken men det blev inte mycket av det.Anders är nog glad att slippa blogga.Jag är inne o kollar varje dag.Roligt att även se lite foton.Jag har inte tänkt på att jag själv kunde skriva någon kommentar.Ha det så bra längtar till ni kommer hem .

2009-10-20 @ 19:42:52
Postat av: Anonym

Hej FRIDA ! Det är roligt att läsa din blogg.Då får man veta lite mer hur ni har det.Anders är inte den som är så glad för att skriva precis.När Anders o Mattias var i Dominikanska republiken trodde vi de skulle skriva i resedagboken men det blev inte mycket av det.Anders är nog glad att slippa blogga.Jag är inne o kollar varje dag.Ha det så bra längtar till ni kommer hem .

2009-10-20 @ 19:51:43
Postat av: Anonym

Hej FRIDA ! Det är roligt att läsa din blogg.Då får man veta lite mer hur ni har det.Anders är inte den som är så glad för att skriva precis.När Anders o Mattias var i Dominikanska republiken trodde vi de skulle skriva i resedagboken men det blev inte mycket av det.Anders är nog glad att slippa blogga.Jag är inne o kollar varje dag.Ha det så bra längtar till ni kommer hem .

2009-10-20 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0