Kass brudfotboll!!

Jaha jag kan ju inte säga att jag blivit direkt gladare.. det är inte mkt bra på tv och jag har suttit och kollat på tjejfotboll Perth mot Adelaide.. Och det är skrattretande. Jag vet att jag redan är på väldigt dåligt humör o inte borde få blogga idag men det gör jag ändå. Jag har nu tvingat upp Anders för o kolla oxå och vi sitter mest o skrattar. Vet inte varför jag blir arg egentligen.. Men tjejer är sååå mkt bättre än såhär på fotboll, iaf i sverige. jag hade lätt kunnat vart med på plan som toppspelare även om jag inte spelat på åtta år. Blir arg för jag hade kunnat vart tvstjärna nu hehe. Mitt gamla ifk-lag hade spöat skiten ur dom, det vill jag lova.
Är förövrigt huuur sugen som helst på att börja spela fotboll när jag kommer hem, och handboll, men mest fotboll tror jag. Men vet inte om jag kommer våga, men viiiill!! vet inte om mitt knä skulle hålla heller.. men ska samla mod resten av resan.. vill vill vill!!

okej, från och med NU ska jag tänka glada tankar heeela dagen!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, glada tankar är bra. Riktig skitchef tycker jag det verkar som...



Vi kanske ska bilda ett korpen-lag när du kommer hem förresten? hehe



Hoppas ni har en mysig lördag! Hälsa anders och sanna!



Kramar!!

2009-10-24 @ 19:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0