Kladdkaka = Mums = Magont!!

IDag är det onsdag o dagen började som vanligt klockan 7 när Anders klocka ringde. Jag var riktigt riktigt trött imorse, vi hade en tuung dag igår nämligen. Det var krångel med flygbiljetter o vi trodde vi skulle förlora en massa pengar. De flygbolaget vi skulle resa med har nämligen bestämt sig för o sluta köra till Stockholm. Så vi kollade nya biljetter men det var för mer än dubbla priset o vi satt på telefonkö i en timme utan att komma fram till flygbolaget. ojoj, det var mkt huvudvärk o mkt oroliga drömmar inatt. Men idag fick jag tag på dem o de skickar oss till Amsterdam istället o på nytt flyg därifrån utan extra kostnad, tar bara längre tid, lättnad!! =)
Men så drog vi oss upp ändå imorse trots den tunga gårdagen, ner i garaget o öppna för Anders som jag får göra varje morgon för vi bara har en nyckel (o sanna en förstås). Sen upp igen o somna om. Sen så slutade Anders jobba klockan 17 idag så vi hade faktiskt tid o umgås. Så vi gick till badhuset o simmade i en timme, skönt o träna men nu är jag heelt slut i kroppen. Sen hem o laga hamburgare o så kladdkaka till efterrätt!!
Vilken dag!! =)

Så nu sitter vi helt magontiga i soffan o bara myser o kollar på tv!=) Så underbart skön känsla o känna sig utmattad efter träning, me love!=)

Och vad är det jag ser på mina kommentarer, två av mina fina vänner har hittat hit hehe!
Carro din lilla smygläsare! =) Saknar dig maaaassa min lilla sjölla!! (äntligen lärt dig ditt namn haha). Nu är det inte långt kvar tills jag kommer hem o kramar ihjäl dig! Saknar o flumma med dig! garvade ihjäl mig åt din facebook idag när gustav hade kommenterat om en kall-sune hahaha!! jag hade inte hört det förut o höll på o dö lite för mig själv! :P ska bli kul o se er nya lägenhet! ovh ballen såklart oxå! haha. TYcker du borde skaffa dig en blogg oxå så jag kan se vad ni har för er, inte bara vad du äter på fejjan haha! puuuuss på diiig min fiiina älsklings sparv!!! ;) love u 2! <3

Och Inna vad är det jag hööör??? Du får ju inte fixa körkort innan mig!!! illa, nu måste jag ju oxå fixa ett hehe! Är du kvar på Skavsta förresten? Därför du fixa körtkort för du inte kunde åka med Jessica längre när hon sluta hahah?? neee, lilla söta du saknar dig massa oxå!! Det blir bara jag och Anders (min man) som kommer hem i december, Sanna blir kvar här på obestämd tid tyvärr.=( Ska iaf bli hur kul som helst o träffa dig när jag kommer hem, då får vi dra hem jessica oxå!=) puuss

Det var allt för idag, nu ska vi återgå till soffmyset. Här kommer några bilder på min fina kladdkaka;

Det står "Jag hjärta dig" för er som inte ser min fina text till min Anders.

Anders tyckte om kladdisen! =)

Godnatt på er, eller ha en fin dag för er kanske! =)


Kommentarer
Postat av: Anna Bladh

Oh kommer vi ses i jul!? :D

2009-10-28 @ 16:34:15
URL: http://annabladh.blogg.se/
Postat av: Anna Bladh

Oh vad roligt att du kommer! Jaa bladhs och karlssons träff äger allt ;) Ska bli kul att se dig gumman, och jag kan aldrig få robin att skaffa facebook tyvärr men han läser alltid din blogg ska du veta :) Pussen

2009-10-30 @ 22:36:30
URL: http://annabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0