Måndagsmys!!

Idag är det måndag vilket innebär att kära Sanna är ledig!=) Så idag bjöd Sanna mig på lunch på Bennys! Vi åt förrätt och drack vin och sen åt jag en jättegod kycklingsalad med fetaost, avocado, pinenuts och allt möjligt gott i! Saladen var megastor och det såg inte ut som jag hade rört den när jag var proppmätt. Sen så drack vi två glas vin var och efter maten även varsin cocktail!! min cocktail var supergod, choklad cocktail!! muuuums!!! Sannas var oxå god, tyckte hon, jag tyckte den var suur. hehe. Iaf så hade vi hur mysigt som helst med god mat, goda drinkar och massa prat! Man kan väl säga att jag blev lite halv rund under fötterna oxå, inte direkt van vid alkohol längre.. haha. Sanna blev oxå rund under sina små fossingar, men trevligt hade vi och Sanna är underbar som bjöd på precis ALLT!!=)  Och som vanligt så tog jag förresten med kameran men glömde ta kort.=(
När vi var klara så ringde Anders o hade slutat jobbet o när vi kom hem så stog han o förberedde potatisgratäng som vi ska äta nu ikväll. Nu har vi precis vart på tvättstugan oxå, så vi har fått lite gjort ändå fast vi är lite smått fulla.=)
Nu är Anders ute och springer, jag ville följa med men det går nog inte så bra i detta läge haha. Så jag och Sanna sitter med varsin dator i tv-soffan istället.
Tog lite bilder vid tvättstugan oxå;

Jag och Sanna i garaget:

Sanna är inte så bra på o kolla igenom sin tvätt innan hon tvättar vilket resulterade i att hon nästan tvättade tv dosan haha:

Mina sötnosar utanför tvättstugan:

Jag och min fina:

Och så alla 3 flummon ihop:



Det har varit en riktigt lyckad och mysig dag med mkt skratt! Ja kul har vi haft, alla tre lite halvflummigt trötta. Jag och Anders vann såklart tvätttävlingen, vi hann färdigt först (Sanna visste inte att vi tävlade förns efteråt, men en vinst är alltid en vinst) haha!
Nu ska vi snart äta Anders fina lyxmiddag så måste försöka bli hungrig nu efter braklunchen. mys mys mys och jag är glad igen!!=)

Mamma ringde och piggade upp mig i förrgår oxå, vi kunde aldrig sluta prata. Var jättekul o prata med dig fina mamma! <3 Och Hanna det är klart vi ska starta korplag!! =) Okej, ha nu en mysig kväll! kraam


Kommentarer
Postat av: skölla

hej sweetie! nu har ja läst igenom en jävla massa inlägg! härlig lunchsysselsättning =)

kul att höra om allt som händer i ditt hemmafruliv =) saknar dej här hemma ska du veta! ska bli massa kul att få se dej snart!!!! bara typ 2 månader kvar ju!! började faktiskt skämmas lite när du skriver att ingen kommenterar. ja läser alltid utan att kommentera hehe....! men nu kände ja mej skyldig!

mysigt att se bilder på dej sötunge! puuussssar i massor love you!

2009-10-27 @ 12:27:54
Postat av: Inna

Fridulin!!!

Ååå vad jag saknar er!

Hade inte koll på att du hade en blogg,

men nu så!

Det framkommer inte när ni exakt kommer hem

men verkar som snart iaf! :)

Kommer Sanna samtidigt!?

Vet du, vet du! Jag har tagit KÖRKORT :P



Det var kul att få lite updates här!

Du får berätta massor sen!



Pusspuss

2009-10-27 @ 17:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0