Nu åker vi vidare..

Om några timmar så lämnar vi vårt kära hem här på koh samui. vi har bokat resa till krabi och tar buss, båt och sen buss igen. vi åker härifrån 8.30 och resan skulle ta ungefär 6 timmar. JUst nu satsar vi på o stanna uppe hela natten tills vi åker för vi har ändå vänt på dygnet så rejält att det är lika bra, då kanske vi kan komma i rätt takt igen.
Blandade känslor med o lämna här, känns ju lite som ett hem samtidigt som vi vill lämna för vi vart här så länge. de känner igen oss överallt o vi vill helst bara ligga inne o slippa träffa folk. det är ju oxå grymt dåligt väder så vi kan inte göra så mkt annat. Känns lite jobbigt o packa väskan igen för jag vill HEM på riktigt o ha en lägenhet o inte en väska. jag vill till min familj och mina vänner och ha vår egen lägenhet och bo i sverige. ja vi båda längtar väldigt mkt hem nu. australien lockar inte så mkt alls faktiskt. låter väldigt negativ nu men det blir säkert bra. ska bli uuunderbart o åka hem snart dock!=) o kramas kramas o kramas!!! men för nu så får vi nöja oss med o krama på varandra (och det är inte dåligt alls faktiskt).=)

Jaha, ska försöka bli lite mer positiv, men är trött nu faktiskt. klockan är 6 på morgonen o vi har inte sovit nånting. eller det var lögn, jag råkade somna på anders förut när han spelade dator. så anders har inte sovit o jag har smygsovit.

nu när vi åker till krabi så kanske vi inte har internet, förmodligen inte. min mobil börjar bli dålig oxå, går inte o ladda den så bra. men hittils fungerar den o annars köper vi ny. planen är att åka till railay beach och klättra lite i bergen o sen kanske phi phi island o sen phuket kanske två dagar innan vi flyger den 14okt.

så nu vet ni vad som händer.. nu ska jag återgå till o titta på vår dvdbox av greys anatomy, har redan kollat på hela säsong två av gossip girl.=) o så ska jag mysa med min fina anders som tar hand om mig när jag som vanligt grinar mig igenom vart enda avsnitt.. känslig ?? neeejdå.. ;)

okej, godnatt, eller godmorgon.. OM vi kommer va trötta imorn (eller idag).. oki, älskar er puss!!!


Förresten åkte vi upp i bergen idag.. ville titta på utsikten och husen.. heeelt sjuuukt vilka vägar de bygger. vägen var så brant att vi inte kom upp med moppen. i mitten av backen skrek anders "luta dig åt sidan, hoppa av" Jag hade ingen aning vilken sida han mena så fick lite panik.. men vi klarade. som tur var är anders stark o kunde hålla moppen. själv hade jag problem o GÅ upp för backen, så brant var den! högst upp såg vi söta munkar i oranga lakarn som log åt oss. det regnade oxå, massor så det var halt i backen. Men det gick bra o vi fick oss ett äventyr med jättehäftig utsikt! :D ville filma, men självklart hadej ag inga batterier i kameran.

nu är jag riktigt trött o ser knappt vad jag skriver så hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0