Ny dag, lite bättre! =)



Ja idag mår jag allt lite bättre, o hör här.. jag har vart utanför huset!! =) haha!! Nej men idag har jag vart o betalat in hyran och handlat mat. Sitter nu o funderar på om jag ska gå ut på en promenad, det är nämligen soligt väder. Men det som får mig och tveka är min fruktansvärda träningsverk. Igår bestämde jag mig nämligen för o göra övningar som vi brukade göra i handbollen, så 3 x 30 upphopp, situps och armhävningar ska ju inte va nånting för det var det ju aldrig förr.. oj oj oj vad jag hade fel haha!! Situps är inga problem, där gjorde jag mkt mer tillomed, upphopp klarade jag men mina vader idag är inte o leka med, o sen kom vi till armhävningarna.. det var ingen dans på rosor direkt, 17 klarade jag o sen klappade jag ihop.. Och om jag har ont idag, känns som inte mina armar hör till min kropp. Sen gjorde jag massa andra övningar, riktigt flitig är jag när jag har tråkigt ibland.=) Så nu funderar jag om det kommer bli bättre av en liten promenad. Samtidigt så väntar jag lite för o se när Anders kommer hem för om han kommer hem tidigt ska vi o simma och det är nog jobbigt det.

Ja ja, jag mår iaf lite bättre, lite piggare. Tack för allt stöd i kommentarerna från Hanna, mamma och Anita! =) Och så har ju Sanna o Anders vart jättegulliga oxå! Hanna jag har faktiskt inte använt nässpray på snart ett år! wiiihoo!!
Anders är ju rolig oxå, jag klagade lite på att han inte hör av sig ibland från jobbet och han sa att det är ju faktiskt mkt o göra. O då sa jag att lite tid måste han ju ha ändå om han hinner äta (är ju som sagt lite ensam o jobbig o gnällig). Så han ringde idag
- Heej, Jag älskar dig, hejdåå!
Jag - va??
Anders - jag hinnder inte prata mer hejdå!!
haha, ja han ringde ju iaf! Söööt! =)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad är det jag hör? har frida karlsson slutat med nässpray??? vad ska jag nu gnälla pa när du kommer hem??

2009-11-02 @ 11:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0