Tråkdag..



Jag vet inte vad det är med mig riktigt men jag känner mig allmänt deppig och tråkig. Har suttit inne heeela dagen o känt mig trött, halvsjuk o lat. Jag har duschat, städat lite och tränat (i den ordningen, inte smart). Nu satt jag just på Anders Futurama dvd för det är dåligt på tv, men känner mig inte riktigt nöjd, inte med nånting egentligen. Jag ligger i soffan dricker te (eller thé som jag tror det ska stavas) och äter kladdkaka o tycker lite synd om mig själv. Jag har riktigt tråkigt men vill inte heller hitta på något. Jag blir såhär ibland, o har varit så lite hela veckan tror jag, bara allmänt deppig. Inte alls kul o va så, o jag får ingenting gjort o det känns inte bra. Men det är nog bara en liten period, o ingen idé att försöka tvinga mig själv o göra saker för då blir jag bara tjurig.
Nått som gör mig glad är när Anders kommer hem, så nu sitter jag mest o väntar på honom. Kanske är jag lite sällskapssjuk bara. Iaf tänker jag fortsätta med mitt tedrickande så jag kanske blir av med min förkylning nångång. Hoppas Anders kommer hem innan 7 när affären stänger så jag slipper gå ut själv, hehe, skärpning frida!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tråkigt fridis... Du får komma hem så får vi kramas.

Och du, ta ingen nässprej bara! =)

Puss & kram

2009-10-29 @ 18:14:50
Postat av: Anita

Nu är det snart bara 5veckor tills ni kommer hem.Ni får börja nerräkningen så känns det bättre.Kram till er båda.

2009-10-30 @ 02:07:41
Postat av: Mamma

Det är väl inte så konstigt att du känner så.Nu är ni tillbaks i vardagen igen och du är van att jobba 6 dagar/veckan. Sen närmar sig ett avslut i Aus och att komma hem väcker väl tankar om att du ska planera framtiden. Kom ihåg hur jobbigt du har med avsked. Gör nåt roligt nu. Slösa inte bort dagarna. Har hämtat ut ditt paket på posten. Älskar dig Frida! Snart möts vi på Arlanda. Längtar. Kraaam

2009-10-30 @ 06:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0