haha

haha min kääära mamma!!! det lät väldigt väldigt lockande!! =)
Vi undrar bara, ingår flygbiljett?? ;)
Men uuusch vad du ska lockas o få mig o längta hem ännu mer, älskar diig!! <3

(för er som inte förstår så svarade min kära mamma på mitt förra blogginlägg, så läs där isåntfall).


Ja annars så lever vi glatta livet.. Tränar, solar, badar, äter o njuter. Just nu är det världens åska, men det är iaf fint om dagarna oftast.=)
Just i denna stund ligger vi i sängen o kollar på tv o håller i varsin dator.
Jag insåg nyss att jag glatt legat o pratat med mig själv ett bra tag. Jag kollade på tv o anders spelade spel på din dator. jag hade mkt o säga om tvprogrammet o låg hela tiden o la in kommentarer, o även om inte anders svarade på en enda fråga så trodde jag på nått sätt att han gjorde det. jag var jättenöjd med o ligga o prata med mig själv (kanske för att ingen argumenterade emot utan jag alltid fick ha rätt) o anders var jättenöjd med o ignorera mig helt (kanske för att jag alltid pratar massa gojja). jaja iaf var det kul när vi märkte det, vore kul om nån skulle ha filmat oss i detta ögonblick. =)

nu så ligger anders o kollar avstånd mellan våra städer i sverige, ser bra ut. om vi pluggar neråt i landet så kan vi ändå ta oss hem, fiint.. nu ska jag bara fixa mig ett körkort oxå.

annar så kommer Tom och hälsar på oss snart, den 21.. då blir det liv i luckan! =) Tom är våran kära tyska vän som jag har rest med innan jag träffade min drömman, och som vi bodde med ett bra tag i freo. han kommer nog förstöra lite i vårt träningsprogram, men det får vi ta igen efter.

Annars så har vi det hur bra som helst, samtidigt som vi längtar riiiktigt mkt hem o pratar om hemma mer o mer.. konstigt o ha så mkt olika känslor. ska bli underbart o träffa alla man saknar, o få oss ett liv i svedala! kollar massa med plugg hitodit nu oxå, kommer nog ordna sig fint.

jaaa, de var väl allt.. anders säger heeeej! =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fiina bilder!

Ska ni bo i Svedala?

Puss Hanni-Bunni

2009-09-17 @ 19:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0