Koh Phangan!!

Och så kom Tom på besök!! Jättekul o se honom igen!! Vi spenderade 5dagar ihop och hade massa kul. Dagen efter Tom kom åkte vi på en 3dagars resa till Koh Phangan. Det är partyön där de har full moon partys och så, var inget full moon nu men väldigt mkt fest ändå. Det var buckets överallt som vanligt. Jag har varit på ön förut o försökte hitta vårt boende vi hade då, visste att jag skulle hitta det för det kändes så lätt för jag kommer ihåg exakt hur det såg ut, men neeej inte kunde jag ens hitta det.=( jäkla lokalsinne!!!
men men.. Det var väldigt ovant o dricka så mkt alkohol, vi har ju inte druckit en droppe på hur länge som helst, o så massa onyttig mat.. Ja våra kroppar mår ju inte så bra nu direkt, men kul hade vi..
Igår åkte Tom hem, så nu är vi tillbaka till vårt lugna liv. Men som sagt, hur kul som helst o träffa honom igen!!=) (även om hans favorit sysselsättning är att gör narr av mig, och anders väldigt gärna joinade in på det) :P

Jaha, lite bilder då på vad vi hade för oss;

När Tom kom så hade han med presenter till oss, så nu är vi praktiskt taget förlovade!;)


Glada o se varandra igen =)

Nöjda killar på tuk tuken till färjan, efter att ha tjatat sig till ett bra pris..

 
Första kvällen blev det eldsprutning, jaa det är sant.. anders och tom gick upp på scenen och testade..


Anders precis innan.. ja jag missade o ta en cool bild, filmade istället.


Precis när de hade övertalat mig till o spruta eld och jag var på väg upp på scenen så sa de att det var för sent, så jag fick va med på tönt-ringlek istället.=( Kanske var bra så inte pappa brandman hade dödat mig.;) 


Lite glatt berusade.=)


Sen så blev det massa stranddans..


Annars så spelade vi biljard varje dag, riktigt kul faktiskt!




Mycket roliga dagar hade vi!! Men riktigt skönt o va tillbaka här oxå! Inte så van o va partyprisse längre.=)

Nu har Tom åkt hem till Tyskland igen, så får åka o hälsa på honom i Tyskland nästa gång. Känns trist att tiden här börjar ta slut.. jag har ju oxå vart borta ett år nu. Men samtidigt längtar jag massvis hem, blandade känslor nu! Nu kollar vi på tv o äter lite godis, mums!

Igår pratade jag förrsten med lilla födelsedagsbarnet på telefon, och ooooj vad han har blivit stor. Han pratade såå bra och vi hade en hel konversation, tills det att jag sa att jag ska leka massa med han när jag kommer hem och han sa hejdå.. haha, ingen lekkompis för mig!;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå min älskade dotter! Jätteroligt när du skriver.Tänk att du nu precis varit borta 1 år. I helgen blir det 80-talsfest (Hannas fest) så då blir det till att spöka ut sig igen. Vi kommer givetvis att sakna dig precis som alltid. Kanske det är läge för ett samtal i helgen. Vore kul att prata med dig och Anders igen. Puss och kram/älskar dig massor min fina tjej. Hälsa Anders.

2009-09-29 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0