Tack Familjen Tengvall!! =)



Oj oj oj vilken fredag vi har!! Idag när vi vaknade och skulle laga frukost så hörde jag katten jama utanför dörren. Så jag drog bort draperiet för o kolla och då såg jag ett stort grönt paket!!
Anders mamma har skickat present till oss och vi är överlyckliga!! LÖÖÖÖÖÖSGOOOODIIIIS!!!!!
HIhi, vi har fått MASSOR av godis, 1,2kilo!! Om vi har längtat efter gott svenskt lösgodis!!
Det roliga är att vi sa igårkväll att -imorn är det fredag, yes då är det godisdag!! (vi har nämligen gått och blivit duktiga o försöker bara äta godis på helgen.) Problemet är dock att det inte finns så mkt gott här. Men nu har vi!! =)

Anders fick oxå sina kära Illustrerad Vetenskap tidningar och han är glad som ett litet barn! Och så fick han en bok oxå!=) Så Anders lyser idag!

Förresten så har vi börjat vårt nya liv denna vecka. Vi går upp tidigt varje dag nu. Så nu har vi långa dagar att njuta av och vi hinner faktiskt med o göra grejor oxå. =) Vi åkte moppe runt hela ön häromdan, nackspärr men kul. O så har vi åkt till lite olika fina ställen. Vi har fått lite sol oxå. För även om det är dåligt väder för det mesta, så är det ändå väldigt varmt och på morgonen till o med sol. Vi försöker oxå komma på vart vi ska åka våra sista 10dagar här efter Koh Samui, tips??
Min kära Carro ringde igår oxå, underbart o prata med henne och få uppdateringar o skratta mkt! Hon svor över mig när jag frågade saker om sist vi var i Thailand, hon tycker nämligen det är omöjligt o förklara något för nån som bara kollar på sina egna fötter när vi är ute o går i stora världen, hahaha. Meeen, till mitt försvar så har jag faktiskt skaffat mig liiite lokalsinne, även om hon nog inte tror mig! ;)

Tack igen så otroligt mkt för paketet och för att ni tänker på oss!! =)
Ha en bra dag till alla! Det ska iaf vi ha, även om vi kommer rulla ur sängen imorn haha!!
kraaam!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Om ni har problem med vart ni ska åka de sista 10 dagarna vet jag ett mysigt ställe i Sverige precis vid havet. Där finns gratis övernattning, kycklinggratäng, fläskfilé med råstekt potatis, massor av godis, gratis massage och framförallt kärlek. Många kramar till er båda. Frida, jag älskar dig. Jag räknar dagarna. Puss.

2009-09-12 @ 17:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0