ho ho!!



Här ligger jag i soffan helt otroligt rastlös och överenergisk och käkar lakrisstänger (mums) och lyssnar på en nyhittad (för mig iaf) artist som heter Magnus Weideskog, skitbra faktiskt. Speciellt låten som heter "precis som du är".
Anders slutar aldrig plugga och jag vill ha lördagsmys, triiiist!!
Själv gav jag upp pluggandet eftersom jag har varit svintrött hela dagen för vi sprang svinlångt imorse!! Men det kändes bra, man orkar mer och mer nu.!=) Nu är jag iofs svinpigg efter allt godis och skulle ju kunna plugga, men det är för sent och jag är för rastlös.

Har suttit med datorn hur länge som helst nu, samtidigt som jag har tvn på och hörlurarna i och lyssnar på musik och gör lite allt samtidigt. Jag får så ibland, kan verkligen inte bestämma mig för vad jag vill göra och orkar inte koncentrera mig tillräckligt på nått så gör lite av allt istället. Nu när jag tänker efter var det alltid såhär jag var när jag brukade spela handboll och fotboll. Så det är nog positivt, jag har blivit mig själv igen nu när jag börjat träna. Är så glad att Anders får med mig på träningen, jag är så otroligt dålig på o komma igång själv, det enda jag nånsin lyckats med är lagidrott. Men nu är det riktigt kul o träna och jag mår så sjuuukt mkt bättre. Har mått så jäkla dåligt ett tag, bara varit trött och hängig jätteofta och haft ont överallt jämt. Men nu helst plötsligt mår jag alltid jättebra och har knappt aldrig ont o känner mig sjuk (förutom lite träninsverk).

Så jag mår bra nu och allt går bra och jag njuter av livet! Saknar o inte bo nära mina kära där uppe i landet dock. Saknar mina vänner och min familj! Jag älskar er!!!

puuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0