någon dum person.



Idag låg jag i sängen länge, både jag och Anders är lite sjuka.. Igår låg jag i sängen heela dagen o hela helgen har vi varit sega. triiiist. Men vi tar oss igenom det.

Ialla fall så var jag tvungen att gå upp idag för jag skulle hämta ut mina linser och även fixa ett id-kort. Jag behöver nämligen ett id-kort nu och kan inte längre vänta på körkortet tyvärr. Vi ska skicka efter våra pensionspengar som de snodde åt sig i Australien och då måste man ha två foto-idn och jag har ju bara mitt kära pass.
Jag tog mig då upp ur sängen fast jag inte alls ville och duschade, plattade håret, sminkade mig och gjorde mig fin för att fotas.. Och vad händer...
Jo Anders kör mig till stan och stannar i bilen medans jag ska gå till linskliniken, så går jag där mellan husen o njuter av solen och känner mig fint iordninggjord.. SEN KÄNNER JAG HUR NÅGON HÄLLER NÅGOT PÅ MIG!!
Jag fattade inte riktigt vad som hände, kände bara något i håret, o så torkade jag mig i pannan o blev helt brun om handen..
Ja någon jäkel kastade blomvatten på mig!!! Ledsen jag blev.. kände mig kränkt på något sätt, eller iaf bortgjord.. Jag kollade argt upp mot fönstret men jag såg ingen o skrika på (inte för att jag nånsin hade gjort det men ändå).

Sen åkte jag o fotade mig, med min fläckiga vita tröja och ansikte.. jag kände mig inte så fin längre och jag luktade inte gott heller.. =(

Resten av dagen har varit bra, har pratat med Luttan o både jag och Anders fick prata med Felix och Freja i telefonen.. myyys! Jag frågade Felix vad vi ska göra när han kommer hit och han svarade -BUSA!! hehe sötnos!
Jag tyckte han sa "mysa" först men det var nog bara önsketänkande för när jag frågade sa han -NEEJ buusa!!
Freja är lite svårare o prata med, hon nickar mest medans jag pratar. Så för o få lite gensvar frågade jag "Gillar du Hello-Kitty Freja?" och då minsann -JAAAA!! haha dom är de sötaste barnen jag vet!!

Sen har jag sms:at med min fina stumpa Carro!! =)
Nu har Anders nyss lagat mat till mig, sötnosen!!<3

Nu ska jag kolla på tv och ta det lugnt, puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0