Påsken.

Till påskhelgen blev det till att åka hem till Nyköping/Oxelösund och bli bortskämda. Det blev en jätteskön och lång helg med massa mys och massa träffa alla jag älskar! Nu mår vi riktigt fint, men känner oss några kilo mat och godis tjockare så nu får vi gå tillbaka till det snåla studentlivet istället.!

I torsdags åkte vi hem med lilla pärlan (bilen) och Anders blev tvungen att köra hela vägen eftersom jag tyvärr inte har något körkort, fy till mig! När vi kom hem blev det direkt ombyte för fest och raka spåret in till nypan. Först hem till Sanna och umgås lite med Gunilla och Hasse och sen till Saran för fest med brudarna plus Gustaf, Anders och Emir och Boris såklart!
Torsdagen blev verkligen huuuur kul som helst! Vi hade så jäkla kul både på festen och Sara och ute på krogen efteråt och sen såklart på efterfesten efter det! Röj och kul blev det och träffade massa personer som jag inte sett på evigheter och så dansade vi massa och bara hade kul utan problem. Efter drog jag Anders och Johan hem till Carro och Gustaf på efterfest, så vi kom inte hem förns 5 på natten, haha! vääärt!! Mamma var gullig och hämtade oss mitt i natten oxå, inte lika kul för henne men hon var glad ändå! =)
Verkligen sjuukt kul och nu väntar jag på att brudarna ska ta sig till Halmstad i sommar som lovat! =)

Resten av helgen så var vi i Oxelösund och träffade mamma och systrarna och alla respektive o barn, mormor och sen var vi hos pappa o lisa en dag oxå. Vi hade det hur bra som helst och har ätit sviiingod mat i allt för stora mängder, slappat och blivit omhändertagna och hjälpt till alldelles för lite. Det var underbart att vara hemma och supermyys! Vi kom hem nöjda och glada och med massa mat och möbler till o med. Vi fick nämligen låna lite möbler av mamma och sören och det passar in skitbra i vår lilla lya!
Världens mysigaste påsk fick vi iaf och nu är vi nöjda och glada! =)

Ska lägga upp lite bilder alldelles strax! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0