provjobbat.

Nu har jag precis kommit hem från att ha provjobbat!=) Det gick bra och alla var jättetrevliga och snälla! De sa att jag skulle få jobba några dagar i maj och sen i sommar, känns sååååå skönt!! Hoppas nu att dom ringer bara oxå och inte lurades, men det tror jag inte.
Känns iaf jätteskönt, och speciellt att det gick så snabbt.. i torsdags gick jag dit med mitt cv under dagen, lite senare på kvällen ringde de och frågade om jag kunde komma in o prata lite dagen efter. Så då gick jag dit och vi pratade en stund och sen sa de att jag kunde komma och provjobba på måndag. Så idag var jag där från 10-17 och nu ska jag få mer jobb, riktigt smidigt och skönt känns det! Nästan för bra, så hoppas inte något dumt händer nu.

Det känns iaf jättekul o bra men nu är jag helt slut och har ont i fötterna så nu lagar Anders mat till mig och jag ligger död i sängen. Dags för tvn! puuuuuuuuuuuuss!! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis gumman!!!



Jag sa ju att det skulle gå finfint!



Kram /Hanna

2010-04-13 @ 19:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0