Studio 54.

I helgen var vi på Studio 54 och födelsedagsfest. Marie fyllde 25, och jag och Anders åkte till Växjö för att fira henne. Marie är alltså Anders kompis flickvän som vi nu har träffat några gånger, heelgullig tjej är det!=) Så vi var mycket glada att vi var bjudna och vi hade jättekul!!

Först började fredagen med desperat letande på stan efter maskeradkläder (paret som alltid planerar så bra och alltid är ute i tid.. NOOOOT). Iaf så hittade vi iaf lite grejor efter lååång tid på stan. Anders fick bli lite mer avancerat utklädd än jag eftersom jag lever på 1900 kr i månaden innan mat och levnadskostnader haha. Så vi hittade grymma kläder till Anders och lite assecoarer till mig. 
Sen var vi lagom trötta och redan sena till festen så då blev det till att stressköra till Växjö, på svinkassa väger. Tar ju jättelång tid o köra dit eftersom det är så låga hastigheter.

Iaf så kom vi till sist fram och då var det röjfest i en jätteschysst lägenhet med massor av utklädda människor. Det var ju inte många jag kände där men vi hade jättekul ändå. Anders andra kompis Linus och hans flickvän Lina hade oxå åkt från Ängelholm och de var de enda jag hade träffat förut (en gång dock) och annars kände jag ingen föutom Marie och Engström som höll i det hela. Men jättekul ändå som sagt, massa trevliga människor och sen utgång med dans på klubben där det oxå var Studio 54 tema.

Anders och jag fick till och med nyckeln till en egen lägenhet som var deras kompis som var bortrest, så vi fick det lyx. Dagen efter blev vi bjudna på frukost hemma hos Engström och Marie ihop med två andra par och sen segade vi lite. Efter det så var det fotboll på schemat, de hade tillgång till Idrottshallen där så vi var ett stort gäng som spelade fotboll i 3 lag. Riiiiktigt kul, men riiiiiktigt jobbigt!!
Jag var för det första jättebakis, och sen var det såååå jobbigt!! OM jag har träningsverk i kroppen nu! Och det blev ju inte bättre av att jobba 7 timmar idag i dåliga skor. Men men, det var ändå sjuuuukt kul o spela fotboll ett sånt stort gäng dagen efter. Maaassa killar och 3 tjejer blev det. 
Kroppen hängde ju inte riktigt med, ibland så hängde benen verkligen inte med. Man vill så mkt men är ju ingen van fotbollsspelare längre, men några mål blev det allt ändå! =) så jag var nöjd!

Senare på kvällen lagade vi tacos och åt ihop med massa kompisar och sen var jag vi så sjuuukt trötta att vi var tvugna att åka hem. Jag har verkligen blivit lite äldre känner jag haha, aldrig orka 2 dagar i rad igen. Inget studentfestande funkar här inte. Men jag är iaf ung nog att kunna röja en dag! alltid något! =)

Vi fick oss iaf en superrolig, mysig och trevlig helg! =)

Så nu kommer lite bildbevis;  
Jag och min snygga discohunk;

Anders i världens snyggaste utstyrsel och hans vän;


Jag och Lina;


Jag och födelsedagsbarnet Marie;


Det var även några grabbar som tog det steget längre och åkte rullskridskor hela kvällen;


ANders och Lina;


Linus och Lina;

Värdparet;

Världens snyggast drag som jag tror alla blev lite kära i, var en av servitörerna på krogen;


Såhär såg de andra servitörerna ut;


Dagenefter fotboll med alla bakfulla;


Kommentarer
Postat av: sjöllan

jävligt het musche anders hade! gustaen blir nog avis haha!

2010-04-13 @ 13:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0