update från pluggstugan.

Vi pluggar som vanligt just nu, Anders vid skrivbordet och jag i sängen. Ibland ligger vi båda i sängen o pluggar oxå, då är det riktigt pluggmys, men inte idag.=)

Det är helg och igår var vi båda så trötta och slitna efter en veckas plugg och träning (vi är ute och går och springer nästan varje dag nu) att vi inte orkade laga mat. Vi hade till o med kyckligen i stekpannan när vi insåg att neeej, för en gångs skull kan vi väl få en pizza. Så det fick vi! Vi äter faktiskt nästan aldrig skräpmat, medan man ser grannarna ta hemkörning hela tiden, så igår fick vi faktiskt det. Riktigt gott och skönt utan disk!=)
Jag gjorde som vanligt bort mig när jag ringde o beställde oxå.
-Jag vill ha två kebabpizzor, en med vitlöksdressing och en med mild dressing (dressing???), ehum ja eller sås...
Anders sa att jag lät som en stockholmare bortkommen i södra Sverige.. hehe.

Iaf så hade vi en mysig fredag med filmer på tv och soffmys.!
Det har förresten haglat här oxå. Som mormor sa till mig när hon ringde häromdan, nu är det eran tur att få snö och våran att få sol. Så jag hoppas att ni fick sol för vi fick iaf lite hagel. Skumt väder är det, men här är det iaf ingen snö utan vårigt o soligt alla dar men med lite hagel ibland hehe.

Snart kommer min mamma och mina systrar med familjer och respektiva hit oxå! Om tre veckor tror jag bestämt. Ska bli jääättekul!!! Synd att vi inte bor lite större så vi kunde bjuda dem hit o sova bara. Men de kollar stuga eller hotell så det ska nog gå fint! Ska iaf bli jättemysigt.

Jaja nu är det dags för lite plugg, och ikväll blir det mys igen för det är faktiskt lördag idag!! :D

Ha en mysig helg allihopa!! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

For your information haglade det faktiskt i Örebro igår också...



Ska bli kul att ses!

Puss /Hanna

2010-04-24 @ 19:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0