Lördag.

Idag är det myslördag med regn och film. Eller film på tv iaf.. Anders pluggar och jag kollar tv. Internet har precis bestämt sig för att fungera, det har nämligen inte gjort det på 4dagar så äntligen!
Sommarn verkar helt ha bestämt sig för att försvinna här i Halmstad, känns som detta varit den snabbaste sommaren någonsin!
Idag har vi mest varit hemma, förutom vår promenad till biltema när vi köpte min cykel!=) Skönt att inte göra allt för mycket för jag har vääärldens skoskav från mina nya (väääldigt snygga, men just nu onda) skor jag fick av Anders i födelsedagspresent.

Nu är det paus i filmen, och jag har ingen o prata med eftersom Anders pluggar så tänkte skriva lite här istället!
Sitter mest o drömmer mig tillbaka efter strand och sol och mysig sommar. Fast jag måste iofs erkänna att jag älskar regnet oxå, så jag är rätt nöjd ändå! =)
Färdigbabblat.. Här kommer lite bilder från det lilla strand jag och Anders hann med denna sommaren innan solen försvann;



Detta var på östra stranden när Anders försökte lära mig kita med en liten tränins-kite. Anders är ju kite-instruktör numer och jag vill oxå lära mig!! Eller helst inte behöva lära mig, utan kunna direkt istället vore skönt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0