Nyköping

Mycket har hänt på sista tiden och jag ligger väääldigt efter med uppdateringen här känner jag, så nu kommer lite grann!

Förra veckan var i hemma i Nyköping i en hel underbar vecka!! Jag är så otroligt glad att vi åkte en hel vecka, hade det bara så himla bra! Kunde njuta av att vara ledig, träffa familjen och vännerna och kände mig lite som en nypan-bo igen! Saknar verkligen alla, o känner att vi bor så långt ifrån, trist att jag inte hinner vara hemma mer helt enkelt!

Iaf så började veckan med familjemys hemma i Oxelösund oxh avslutades med att umgås med vännerna på helgen!
Här kommer lite bilder från myset på min födelsedag;


Sen på helgen firade jag med vännerna och de hade gjort en tipspromenad för mig då jag fick svara på frågor om tjejerna i gänget. Hade jag fel fick jag shotta, men även om jag hade rätt verkade det som hehe! Sen fick jag bokstäver av dem när jag gissade rätt och så fick jag bilda ett ord på slutet.. Ordet blev Orgasm och som belöning kom min älskling ut i bar överkropp med en fluga runt halsen och en drink i handen (orgasm-drink alltså).
Skitkul hade de fixat och jag hade jättekul!! =)



Sen blev det fest och utgång och massa kära återseenden och jag var lycklig!!
Toppenbra födelsedag!!

Sen på söndagen åkte vi hem, men det var inte slut på det roliga ännu.. för hemma väntade pappa och Lisa och så gick vi ut och käkade i Halmstad med dem och hade det mysigt!


Så det var den grymmaste veckan jag haft på länge! Hann med både familj och vänner och ha kul, slappna av och bara njuta! Mer perfekt födelsedagsvecka gick inte o få!
Fick oxå massa fina presenter och vi blev bjudna på massa god mat och dryck!

Tack alla underbara för ALLT!! Ni är BÄST!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0