Gissa vem som kommer hem?!



Som jag har längtat!! Snart är jag hemma hos min familj och mina vänner och det är juuul!! myys!!
Imorgon hoppas jag på att tågen går som dem ska så jag kan få komma hem utan problem med tunga väskor och dåligt tålamod eftersom jag vill hem NU! SNÄLLA TÅG.. SNÄLLA!!

Kommer vara hemma enda tills 5 januari så nu ska jag banne mig hinna med både mina vänner och familjen!! Och så försöka trycka in lite plugg däremellan oxå förstås.!

Längtar tills imorgon!! Kommer sakna min fina Anders dock! <3
Nu ska jag fortsätta packa.. svårt då jag säkert glömmer hälften. Går mest runt och lyssnar på musik och dansar istället, mycket roligare! =)

Nypan here I come!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0