hej hopp!!

Idag är jag ledig och det behövs kan jag säga.. jag har nämligen den sjukaste träningsvärken jag nånsin haft.!! I söndags var jag och Anders och åkte snowboard med Anders bästa vän Mattias och hans flickvän Tess.! Skitkul var det, även om det var isigt i backen och fast vi dagen innan hade sett en skräckfilm om att fastna i liften och fast jag fick nummer 13 på brädan och jag är svin-skrockfull..
Ja det var mycket som talade emot mig och gjorde mig rädd hehe, men sviiiinkul var det!! Dagen efter vaknade jag dock upp med denna träningsvärk! Det värsta är nog att det sitter massa i händerna.. man gör ju det mesta med händerna liksom. Jag kunde inte ens hålla pennan i skolan så kunde inte anteckna hehe. Som tur är kan jag skriva här iaf, för värken sitter runt tummen när jag kniper eller tar i, så knäppa byxorna och öppna saker är svårt hehe. Så det måste gå över tills imorn, annars blire svårt på föreläsningarna.

Det händer mycket i våra liv nu känns det som, vi hittar på mycket både jag och Anders och det är jättekul! Och känn på detta, igår var jag och Emilia (min klasskompis som jag börjat umgås med) och tittade på fotboll! Och inte vilken fotboll som helst.. Hennes vän, som oxå är jättegullig, spelar fotboll och hon tyckte jag skulle börja i deras lag.! Så vi var och kollade för att se om jag skulle våga, oooch jag har bestämt mig för att börja!!:D
Sååå länge jag önskat detta, och nu äntligen ska jag verkligen göra det!! Jag har inte spelat på 9år, så får se hur det går, men ska bli kuul!! I januari när jag kommer hem från nypan börjar jag!! =)

Efter fotbollen gick vi hem till Emilia och mötte upp hennes andra vän Anna och så åt vi, spelade spel, drack lite vin, åt popcorn och snackade hela kvällen! Sjukt mysig måndag!!

I veckan kommer det vara mycket föreläsningar och sen är helgen sista helgen i Halmstad på ett tag, då bär det av till nypan! Ska bli jättekul o komma hem till alla nära och kära!! =) Kommer sakna min Anders dock, jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra.! Men jag och Anders får fira minijul i helgen!!

Oki, där fick ni lite uppdatering.. var ju ett tag sen! Som vanligt tar jag aldrig med mig kameran nånstans så det blir inga bilder tyvärr.. Eller en gammal bild på mig och min kärlek i början av vårt förhållande;


Kommentarer
Postat av: mamma

44 timmar kvar till en kram...

2010-12-21 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0