Feeest!

Igår var vi på fest. Efer en natt på swebussen så var det fest som gällde, vi var lagom trötta från bussen så var rädd att det skulle va svårt o gå på fest. En av Anders bästa vänner fyllde 25.
I allafall så kom vi igång och hade huur kul som helst! Var jättekul o lära känna alla. Patrik som fyllde bjöd på god mat och obegränsat med alkohol, hehe. Anders var min drinkmaster hela kvällen.=)
Det var jättemkt trevliga människor, mkt sång och dans o sen så lite krogen på det med mer dans. Vi hade verkligen jättekul!
Anders bror Jonas var snäll nog att hämta oss mitt i natten, ´körde hem Anders komis som oxå heter Anders och Marie oxå och då kollade vi på hans strutsar, de har nämligen strutsfarm, svincoolt!
Idag har vi knappt rört oss från rummet, jag är heeelt seg i kroppen.
Men det var en mycket lyckad kväll!!

Här kommer lite bilder. Att tilläggas är att jag inte tog fram min kamera förns alla var jättefulla och tog bara några få bilder. Så tyvärr är de inte så smickrande för någon, men vill ju lägga upp något så förlåt till alla. ;)

Jag och födelsedagsbarnet;

Anders och Marie:

Anders, Markus, Anna, Christoffer och Marie:

Bengtsson och Anders Engström:

Jag och Markus:


Sjukt kul kväll! =) Nu ska vi fortsätta vila, borde sova men är inte tillräckligt trött.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0