Fredag idag. =)

Ja idag är det allt fredag, känns ju inte jättespeciellt eftersom vi är lediga varje dag för tillfället.. Men skolstarten närmar sig, kommer bli ovant o plugga hehe, men det får gåå.

Vad gör vi om dagarna då.. Joo vi planerar till vår kära lägenhet som vi varit o kollat på och som vi snart ska skriva under kontraktet till! För i mitten av februari ska vi flytta till Halmstad allt. En liten etta och väldigt dåligt planerad sådan. Blev lite besviken för det ser ut som en stor fyrkant o svårt o få till. Men nu har vi skissat upp förslag varje dag och kommit fram till ett som jag tror kommer bli riktigt bra, så nu är jag nöjd o glad. Och sen får vi ju självklart hålla utkik efter en större lägenhet oxå. Men vi börjar i vår lilla etta.
Vi har varit på Ikea oxå o köpt lite grejor, och de senaste dagarna har jag mest hängt på Ikeas hemsida så nu vet vi aaallt vi vill ha, eller mkt. Blir ju ganska dyrt eftersom vi måste införskaffa både säng, soffa och tv plus mkt annat. Men men, det var ju därför vi slet i Australien så det är det värt. =)

Idag har jag varit på vårdcentralen oxå, varit krasslig väldigt länge nu så tagit blodprover o sånt. Min hals var dock okej, även om den var lite svullen o irriterad så nu kan jag sluta oroa mig för streptokocker. =)
Så idag var det tidig morgon för oss, plus att jag inte kunde sova på hela natten typ, så istället somnade jag efter doktorn och sov lääänge hehe. Sen var vi o slänge massa soppor o sen lagade vi mat med Anders familj, åt gott tillsammans och fick god chokladpudding till efterrätt. Lyckades tillomed hålla kvar Anders framför Lets Dance i typ 3 hela framträdanden, fast han försökte slita sig många gånger haha.

Nu har jag nyss duschat o myser lite framför datorn, o Anders spelar på sin dator.. Hoppas han blir klar snart så vi kan se på film, hyrde ju nämligen 3 häromdan..
Inglourious basterds, The Reader och Fighting. Fighting har vi redan sett, riktigt bra!=) (säger väl inte så mkt att jag tycker det enligt min syster Hanna dock, hon säger att jag tycker om alla filmer).. UTOM Weird Science haha bladh o kompani håller nog med mig om den!;)

Det var aaaaallt, kraaam!

Min Anders; (jag tror han gör reklam för sin ipod, som han fick av sin bästa flickvän hehe)

Jag på sunkdag;


Kommentarer
Postat av: Hanni

Haha, så sant så sant! Du är ingen vidare bra filmrecensent...



Kul med lägenheten, ni kommer säkert få det jättebra!



Kramar

2010-01-09 @ 15:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0