Fremantle-Perth-Australia

Sitter o tittar lite på gamla bilder o drömmer mig tillbaka lite till värmen och livet i Australien. Även om jag trivs mkt bättre i Sverige runt nära o kära så saknar man det ju ibland ändå. Men jag älskar hur vi har det nu jag och Anders, resan har gett oss mkt och vi är väldigt nära varandra, men vi har det ännu bättre här hemma tycker jag. =) Allt är lättare hemma känns det som, när man har stöd, vänner o familj. Där var man så utsatt på nått sätt, jag känner mig starkare nu. mycket beroende på resan, men skönt o kunna slappna av o slippa va stark o själv o få bara va lite. Vet inte hur mkt vettigt jag får ur mig men ville säga att jag saknar Australien men trivs bättre hemma. Borta bra men hemma bäst. Men jag hoppas vi kan åka tillbaka en dag, så mkt man lämnat (vänner som man kanske aldrig kommer se igen.)

Jaja, här kommer bilder på några vänner från jobbet. Sista veckan gick vi ut och åt ihop, drack lite vin, skrattade och hade trevligt. På Little Creatures var vi, mkt populärt ställe där de brygger sin egen öl o grejor. Var iaf kul o hinna med ett litet avslut med jobbvännerna.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0