blabla pigg o babblar mest..

Alltså jag får ju så mkt kommentarer här så jag nästan döör, jobbigt o läsa alla ju hehe!;)
Allvarligt, jag vet inte om alla slutat läsa min blogg nu sen jag kom hem.. vet att jag inte är så bra på o skriva men liiite iaf, o nån endaste kommentar kan ju va kul så jag fortsätter skriva. =) (Hanna du räknas inte, min enda trogna läsare) haha.

På tal om Hanna så har vi pratat på telefonen idag, mysigt! Pratade med Christoffer oxå, många värdefulla Ikea-tips fick jag från experten o du har tillomed fått oss o tänka om lite, tack så hemskt mkt!!

Annars så har vi varit på bio idag med Anders kompis Markus, som förövrigt är en vääldigt trevlig kille, kul!
Vi såg på Avatar, som var grymt bra!! Jag är riktigt nöjd, men igen ska väl tilläggas att jag tycker att nästan alla filmer är bra. =) (kan inte sluta skratta varje gång jag säger det o tänker på Den gången vi såg en riktigt kass film, Bellos pappa hade rekomenderat den.. Weird Science, ojojoj.. så kul att han rekomenderade den, för oj vad vi skrattade).
Men Avatar = Gå och se!!! Värd  o se på bio oxå! Svincoolt med 3d glasögonen, mkt mer känsla så! Men låång film, men min kissblåsa höll förengångsskull hehe, brukar ju bli lite problem med mig och tvångskissande ehum.

Idag fick vi kontraktet på vår kära lägenhet, så nu ska vi skriva under o skicka tillbaka det!=) hihi, skoj!
Bra att Markus jobbar på posten, för jag råkade nämligen säga mitt namn och ANders adress till hyresvärden, o sen kom jag på (eftersom man är gammal postenarbetare haha) att de inte kommer skicka hit det med fel namn. Men mackan fixa biffen!;)

Lite dåligt samvete har jag haft idag oxå.. Känner att det är så himla många jag inte har träffat sen jag kom hem, och så många jag inte ens hört av mig till.. Jag ber iaf väldigt mycket om ursäkt. Det är inte för att jag inte vill träffa er och inte bryr mig, utan för det har varit så mycket sen vi kom hem. Är ju just nu i Skåne, o så var det ju jul o så har man flängt fram o tillbaka o så ska vi börja plugga o allt. Men jag har verkligen saknat alla jättemkt och önskar jag kunde träffa alla. Hoppas det blir snart iaf!

Jaha det var allt för idag, klockan är mycket. Vi har dock vänt på dygnet så är inte trött alls. Meeen men.
puss o godnatt!




Kommentarer
Postat av: Sören

Vi är fler i fancluben men om möjligt är vi sämre på att kommentera än vad du tycker at du är på att blogga.

Läser alla inlägg.

Ha det mysigt i nya lyan och kolla eposten för dina loginuppgifter.

2010-01-13 @ 09:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0