hemma.

Och så var man hemma igen.. utan min Anders.. konstigt! konstigt och väääldigt tråkigt, saknar redan ihjäl mig efter första dagen.. bådar inte gott. Men vi har ju telefonen iaf.=) hoppas verkligen att han kan komma nästa helg på mammas födelsedagspartaj, annars blire alldeles för länge o va ifrån kärlek.=(

Bussen i natt sög, eller det gick bra men var fruktansvärt tråkigt. det värsta är ju att jag inte kan göra något.. kunde inte somna på heeela vägen, inte ens en sekund, och kan inte hålla på med datorn för då blir jag åksjuk. Bara ipoden har jag o förlita mig på, men den har jag inte bytt musik på sen jag fick den så den är väl cirka 5år gammal.. illa! Jag fick iaf sitta själv hela vägen, skööönt. jag låtsassov varje gång vi stannade så ingen skulle sätta sig bredvid mig haha.
Så jag somnade inte förns 6 imorse och min kära syster Hanna kom in o hoppade på mig vid 11. inte mkt sömn inte. Hanna o Christoffer var hemma för de har nyss kommit hem från London, så det var mysiigt o ses en stund, men nu har dom åkt igen.=(

Idag har jag inte rört mig mkt från tv-soffan. Mamma och Sören har tvingats se på dåliga program heeela dagen hehe. Dom är lagom trötta på mitt zappande (min stora talang i livet). Sen fick jag massa god mat och bara lata mig. Har haft ett sjukt sockersug hela dagen oxå, jooobbigt!!

Pratade med Bladha igår på telefonen oxå, det var jättekul! kunde inte sluta prata kände jag, men hans pengar räckte inte till för allt mitt babbel hehe. Jag har ju en riktigt plan för mig o bladh o vår framtid.. att vi ska starta handbollsskola tänkte jag! vi hade ju så grymt kul när vi var tränare ihop på ifks handbollskola, o tänk o göra det varje dag!!

Jaha, imorn börjar skolan oxå.. ojoj, läskigt! har inga böcker ännu heller, hoppas de kommer snart!
Ser fram emot i helgen när hela familjen kommer hem! ska bli kul! mamma har planerat massa hyss oxå, så det blir nog riktigt bra!!=) hoppas hoppas hoppas att min älskling kan vara med bara!!

konstigt att jag inte är trött när jag inte sovit något.. hmm.. kanske lite mer slötittande på tvn nu då!

godnatt mina kära!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej sötnos! Ja jag pluggar matte b & natur b, för att sen kunna plugga något i höst tänkte jag :) typ lite på distans, jag går i skolan någon dag i veckan när jag är ledig, blir ju lite svårt då man jobbar samtidigt, men dem dagarna jag är ledig går jag dit och får hjälp av läraren, det är sjuukt jobbigt... hade glömt hur jobbigt matte är, har inte pluggat sen 1:an på gymnasiet, och de är ju ett tag sen, hihi :) Åh va spännande med gympalärare! :) men du bor nere u halmstad nu som jag förstått det? på skavsta är allt som vanligt, några har ju försvunnit men vi är fortfarande ett mysigt gäng som är kvar! Du borde verkligen komma in på fika någon dag, skulle va jätte roligt att se dig och höra om ditt äventyr! Hoppas allt är bra! Puss&kram

2010-01-26 @ 11:51:41
URL: http://lightblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0